OLEVIK
OLEVIK
HONDA MAAILM INSPIREERITUD UNISTUSTEST
MEIE PEAMISED TÕEKSPIDAMISED JA PÕHIMÕTTED
AUSTUS ÜKSIKISIKU VASTU
Initsiatiiv, usaldus, võrdsus.
Honda on ettevõte, mis on rajatud austusele üksteise vastu. Me teame, et inimestel on oma ideed, mistõttu julgustame oma partnereid neid ellu viima ja ka nende eest vastutust võtma. Meie vastastikuse usalduse kultuur aitab meil üksteisele tugineda ja omavahel teadmisi jagada.
KOLM RÕÕMU
Ostmise rõõm
Me tahame, et meie kliendid tunneksid, et nad on teinud targa valiku, ja et nende Honda teeniks neid aastaid ustavalt.
Müümise rõõm
Meie tootevalik peaks meie jaemüüjaid motiveerima. Edasimüüja ei saa müüa toodet, mis ei tekita usaldust.
Loomise rõõm
Kui meie kliendid ja edasimüüjad on rahul, võivad meie arendusmeeskonnad oma tehtud töö üle uhkust tunda.
VALGED KOMBINE-SOONID
„Mustas tehases ei saa valmistada häid tooteid.”
Honda tehases kannavad kõik valgeid kombinesoone, isegi president. Valgetel riietel on mustus hästi näha: kui tehas on nii puhas kui võimalik, ei lähe riided mustaks. See oli Soichiro Honda idee 1952. aastal ja me oleme seda siiamaani järginud.
Töötamise rõõm
Soovime, et Honda maailmas saaksid kõik oma tööd nautida, rääkida avatult ning viia ellu oma ambitsioone ja püüdlusi. Usume, et see aitab meie partneritel luua tippkvaliteetseid ja suure väärtusega tooteid. Meie eesmärk? Täielik kliendirahulolu.