OLEVIK
OLEVIK
HONDA MAAILM KUUS AASTAKÜMMET EUROOPAS
ALGUS
TUNNUSTATUD BALLAAD
Honda of the UK Manufacturing.
Kinnitasime Euroopa autotööstuses kanda koostöö kaudu ettevõttega British Leyland. 70ndate lõpus otsisid nad partnerit, kelle abil töötada välja kvaliteetne väikesedaan.
Kiire kuulsus
Jõudsime kiiresti kokkuleppele, mille järgi võis British Leyland ehitada litsentsi alusel Jaapani turu jaoks meie uue mudeli Ballade. Kui 1981. aastal algas mudeli müük ELis, sai see uueks nimeks Triumph Acclaim ja seda saatis suur edu.
Meie kodu rajamine Euroopas
Sellest esialgsest litsentsilepingust sai 15-aastane partnerlus, mille käigus loodi ühised mudelid, nagu 1986. aasta Legend ja 1993. aasta Accord, jagati ka muid tehnoloogiaid. 1985. aastal valisime välja 150 hektari suuruse ala Ühendkuningriigis Swindonis. Sellest sai meie esimene autotootmistehas Euroopas – Honda of the UK Manufacturing (HUM).
Mootorite tootmine algas 1989. aastal ja esimene meie poolt Euroopas ehitatud Honda, milleks oli Accord, valmis 1992. aastal. Euroopa Civicu tootmine algas Swindonis 1994. aastal ja CR-V tootmine 2000. aastal.
EUROOPA MILJONID
Honda kasv Euroopas.
Honda kasv Euroopas viis selleni, et Ühendkuningriigis ehitatud CR-Vd eksporditi 2002. aastal esimest korda Põhja-Ameerikasse. Kohalikku turunõudlust arvestades alustasime siin 2005. aastal oma esimese diiselmootori ehitamist ning 2007. aastal tähistasime Euroopas ühe miljoni Civicu tootmist.
Aasta hiljem avasime šampanjapudelid uuesti: olime Euroopas ehitanud kaks miljonit autot; kolm miljonit täitus Swindonis 2015. aastal.
KUULUS 5-UKSELINE
Honda Euroopas praegusel ajal.
Meie Swindoni tehas on praegu väga edukas. See on 5-ukselise Civicu globaalne keskus, kust eksporditakse 70 riiki üle kogu maailma ja kust pooled ehitatud autod lähevad nüüd Ameerika Ühendriikidesse. Kokku on tehasesse alates 1989. aastast investeeritud rohkem kui 2,2 miljardit naela, millest kogu kapitaliinvesteeringu on teinud Honda enda ressurssidega.
Euroopa visionäärid
Meie tootmis- ja müüginõuete toetamiseks on meil Euroopas kolm teadus- ja arendustegevuse asukohta. Kaks autode jaoks Ühendkuningriigis ja Saksamaal ning üks mootorrataste jaoks Itaalias.