3100X1330 Legacy 11393X800

HONDA MAAILM HONDA PÄRAND

Meie suurepärane Civic: Civic jõudis turule 1970. aastatel. 10 põlvkonda hiljem ostab peaaegu 2000 inimest päevas uue Civicu.

1960ndad

NELJAL RATTAL

NELJAL RATTAL

Kas teadsid, et meie esimene auto T360 oli veok? Kuid meie teine auto S500 oli juba palju põnevam: väike kaheistmeline kabriolett, mille mootori pöörlemissagedus oli 9500 p/min ja tippkiirus 80 miili tunnis. See oli ideeauto S360 maanteeversioon. See oli tehnilisest poolest konkurentidest pikalt ees, alates selle sõltumatust vedrustusest ja lõpetades kahe nukkvõlliga mootoriga.

Honda efekt
Alguses olid müüginumbrid väikesed, kuid Honda autod olid nüüd kaardil, ja pärast üle 100 000 T360 müümist jõuti tõelise Honda sõitautode läbimurdeni: N360. Maksimaalse veetlusega mini-Honda – tegemist oli mikroimega, mis sillutas teed meie 1970- aastate täheni ehk Civicuni.

T360

T360

1960. Aastatel oli meie kõige esimene sõiduk veok. See oli väga edukas ja seda müüdi üle 100 000 ühiku.

1970ndad

VÕIMAS KOLMIK

VÕIMAS KOLMIK

1970ndad olid head aastad. Ja Hondal läks 1970. aastatel veel paremini. Me tõime turule oma enim müüdud auto, Civicu – suurepärase meistriteose, mis vallutas maailma kulutulena. Eriti populaarne oli see USAs, sest selle kõrval paistsid kodumaised konkurendid suurte bensiini neelavate dinosaurustena.

Menuk

Menuk

46 aastat hiljem on müüdud üle 24 miljoni Civicu ja meie Honda kangelast müüakse 700 000 inimesele aastas. Civicu 70ndate edu tõi kaasa nõudluse suurema Honda järele, millele me ka vastasime. Sündis Accord. Me tõime turule isegi glamuurse neljaistmelise kupee nimega Prelude. Ka seda saatis edu. Kuid me olime alles alustamas …

1980ndad

SUURED KAHEKSA- KÜMNENDAD

SUURED KAHEKSA- KÜMNENDAD

See oli pikkade juuste, laiade õlgade ja suurte pöörete ajastu. Meie väle Honda CRX 1.6i-16 oli väikeste mõõtmetega sensatsioon, mis tutvustas maailmale suurepärast VTEC-mootorit. Praegu on see moodne klassik. Me jätkasime ka uuendamist. Honda Civic Shuttle oli üks maailma esimesi mahtuniversaale, mis sai suurepäraselt inimeste vedamisega hakkama.

Sündis legend
Tõime turule uue luksusliku mudeli nimega Legend. Samuti lõime USAs uue luksuskaubamärgi Acura, mis oli Jaapani esimene tippklassi kaubamärk. Lõime ka Euroopa turu jaoks spetsiaalse Honda: pere luukpära Concerto. See osutus nii populaarseks, et otsustasime peagi seda siin ehitada.

VTEC-Tehnoloogia

VTEC-Tehnoloogia

1980. aastate jooksul kasutati esimest korda sõiduautos muutuva klapiajastusega mootorit.

1990ndad

ÜHEKSA- KÜMNENDATE IKOONID

ÜHEKSA- KÜMNENDATE IKOONID

Olime juba aastaid unistanud võimsa superauto ehitamisest. Uuel aastakümnel sai see teoks: Ayrton Senna aitas uskumatu NSX-i viia täiuseni ja sellest piisas, et saata Euroopa rivaalid tagasi joonestuslaua juurde. Kuid seisime endiselt kahe jalaga maa peal ja nägime ette liikumist linnamaasturite juurde ning lõime seetõttu nutika ja kompaktse CR-V. Praegu on see enim müüdud linnamaastur maailmas.

Type R-i sünd

Type R-i sünd

Tutvustasime oma suure võimsusega R-seeriat 1990. aastatel (R nagu ringrada) ja mudelitega nagu Civic Type R ja Accord Type R liitus 1999. aastal kabriolett Honda S2000. See oli meile 50. sünnipäeva kingitus, mis tõi meie algse S500 tänapäeva.

2000ndad

JÄRJEST RUUMIKA- MAKS

JÄRJEST RUUMIKA- MAKS

Honda ajalugu erakordselt väikeste autode loomisel ulatub tagasi 1960. aastatesse. 2002. aastal tõestasime, et oleme endiselt loomingulised. Jazz oli supermini, mis pakkus pereauto ruumikust. Panime kütusepaagi esiistmete alla, mis jättis taha rohkem ruumi. Seejärel kasutasime seda ruumi tõhusalt ära, luues Magic Seats-istmed, mida saab üles tõsta, alla klappida ja põrandasse peita. Kunagi varem pole istmed olnud nii praktilised. Juhtidele, kes vajasid ruumi, kuid ei soovinud loobuda sportlikkusest, pakkusime mudelit Honda Stream, mis oli segu sportkupee stiilist ja mahtuniversaali mitmekülgsusest.

Rohkem ruumi

Rohkem ruumi

Ja kuna me ei lõpeta kunagi unistamist, lõime inimeste sõidutamiseks mudeli Honda FR-V, sest kuus istet on parem kui viis – selle nutikas sõitjateruum tähendas, et sõitjate ruumi ja pagasiruumi vahel ei pea valima. Kontrastiks mahutas Honda Insight ainult kaks inimest, kuid auto oli väga populaarne. See oli esimene Euroopas müüdav hübriid ja oma ajast ees olev auto.

2010 kuni praeguseni

PIONEERIDE TAASSÜND JA REAALSED KANGELASED

PIONEERIDE TAASSÜND JA REAALSED KANGELASED

Jõudsime esimese linnamaasturite revolutsioonini varakult. Võib-olla isegi liiga vara. Meie 1999. aasta HR-V meeldis kõigile, kuid selle väljavahetamiseni kulus 10 aastat. Kui me selle nime 2015. aastal elustasime, oli turg juba valmis ja nüüdisaegsest HR-V-st sai peagi maailmas enim müüdud väike linnamaastur.

Ülikiire

Ülikiire

Tegime moodsa aja jaoks ümber ka superauto NSX, mis on nüüd hübriidne meistriteos. Meie praegune reaalne kangelane on Civic Type R, mis on 320 hj sportauto ja kuumpärade kuningas. Sest nagu meie asutaja Soichiro ükskord ütles: „Meil kõigil on õigus unistada suurelt.“

MINEVIK

MINEVIK

Oleme oma ajaloo üle uhked. Vaata, kuidas meie asutaja Soichiro Honda kujundas meid selliseks, nagu me oleme.

MEIE MINEVIK
OLEVIK

OLEVIK

Loe Honda maailma ja meie tegevuse kohta Euroopas ning selle kohta, mis meid ajendab.

MEIE OLEVIK
TULEVIK

TULEVIK

Kuhu viivad meie unistused meid järgmisena? Vaata, millised näevad välja homsed Hondad.

MEIE TULEVIK