CR-V
CR-V
Välimus
Pildil on Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance värvitoonis Canyon River Blue Metallic – ökonoomsuse ja heitme näitajad: (WLTP*) sõiduulatus 4,8–8,1 (l/100 km), CO₂ 110–183 (g/km).
Pildil on Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech värvitoonis Diamond Dust Pearl – ökonoomsuse ja heitme näitajad: (WLTP**) kaalutud kombineeritud väärtus 0,8 (l/100 km), CO₂ kaalutud väärtus 18,0 (g/km). Energiakulu kaalutud kombineeritud väärtus: 15,5 kWh / 100 km. Näitajad on saadud ELi reguleeritud laboratoorsete katsete tulemuste põhjal. Need on esitatud võrdluseesmärkidel ega pruugi kajastada reaalset sõidukogemust.
+ Võrdluseks antud näitlikud laadimisajad. Optimaalsetes tingimustes (nt kui temperatuur on ligikaudu 25 °C) on võimalik laadida sõiduki aku 0%-st 100%-ni 6,8-kilovatise alalisvoolulaadijaga ligikaudu 2,5 tunniga või 2,3-kilovatise koduse laadijaga ligikaudu 7,7 tunniga. Tegelikud laadimisajad olenevad mitmesugustest teguritest, muu hulgas laadimisseadme ja aku vanus, tüüp, laadimisvõimsus, seisukord ja temperatuur, algne laetuse tase ja keskkonnatingimused, nagu välistemperatuur kasutuskohas. Külma ilmaga ja kui aku temperatuur aktiveerib kaitsetehnoloogia, võib laadimisaeg pikeneda.
Salong
Ohutus
CR-V põhivarustuses on meie uusim juhti abistav ohutustehnoloogia Honda SENSING. Süsteem sisaldab kokkupõrget leevendavat pidurdussüsteemi (CMBS), mis aitab vältida kokkupõrkeid, sõiduraja hoidmise abisüsteemi, mis hoiab sõidukit sõidurajal, ja kohanduvat kiirushoidikut, mis hoiab ohutut pikivahet ees sõitva autoga.
CR-V-l on tänase seisuga kõige kõrgemal tasemel ohutussüsteem – Honda SENSING 360. Selle süsteemi puhul on tavapärast kaitset täiendatud veel kahe nurgaradariga. Funktsioonide hulka kuuluvad aktiivne sõiduraja vahetamise abisüsteem, mille abil saab pingutuseta sõidurada vahetada, ja eesmine ristuva liikluse jälgimissüsteem, mis aitab sul laia tuvastusvahemiku abil turvaliselt teele pöörata. See laiendab ka CMBS-süsteemi ulatust, et CR-V suudaks ümber nurga sõites ohte tuvastada.
Lisaohutusfunktsioonide hulka kuuluvad veel LaneWatch (sõiduraja jälgimissüsteem), mis võimaldab küljepeeglile paigaldatud kaamera abil info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil pimeala vaadata, ning tagurdamisel automaatselt kallutatav peegel, mis parandab tagurdamisel nähtavust.
Honda SENSING
Kokkupõrget leevendav pidurdussüsteem.
Kokkupõrget leevendav gaasipedaali juhtimine.
Nutikas kiiruspiirik.
Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem.
Sõiduraja hoidmise abisüsteem.
Aeglasel kiirusel pidurdamine.
Väikesel kiirusel järgnemine.
Teelt kõrvalekaldumise tuvastussüsteem.
Liiklusummiku abisüsteem.
Honda SENSING 360*
Pimeala teave, sh ristliikluse jälgija.
Eesmise ristuva liikluse hoiatus.
Aktiivne sõiduraja vahetamise abisüsteem.
Sõiduraja vahetamisel kokkupõrke leevendamise süsteem.
Lisaohutusfunktsioonid
Mitme vaatega kaamerasüsteem*.
Parkimisabisüsteem Honda Parking Pilot*.
Kohanevad kaugtuled*.
Sõiduraja jälgimine.
Tagurdamisel automaatne peegli kallutamine.
* Ainult valitud varustustasemetel.
Vaata, kuidas CR-V ohutuse tagab
Vaata, kuidas meie ohutust tagavad ja juhti abistavad süsteemid sind teel kaitsevad.
Sõiduomadused
Honda hübriidi sõiduomadused
Intelligentne Honda hübriidjõuülekanne koos 2-liitrise bensiinimootoriga annab CR-V-le 184 hj võimsust ja tekitab 335 Nm suuruse pöördemomendi. See tähendab, et see suur linnamaastur kiirendab vaid 9 sekundiga sujuvalt 100 kilomeetrini tunnis.
Jõuülekande valikud:
Nüüd saab uue CR-V puhul valida täis- ja pistikhübriidi vahel.
e:HEV täishübriid
CR-V täishübriidil on meie e:HEV jõuülekanne. See laeb end ise ja täis paagiga on sõiduulatus 943 km. Tänu tõhusale jõuülekandele on kombineeritud kütusekulu 5,9 liitrit 100 km kohta, kusjuures CO2 heide on alates 110 g/km.* Meie võimas ja tõhus e:HEV jõuülekanne tagab erakordselt head sõiduomadused ning saadaval on kaks elektrimootorit ja kolm mootorirežiimi: elektriline, hübriid ja bensiinirežiim. Pikkade vahemaade läbimisel on tagatud optimaalne kütusekulu ja meelerahu.
e:PHEV pistikhübriid
CR-V pistikhübriidil on meie e:PHEV jõuülekanne ja suurem aku, tänu millele saab läbida pikema vahemaa. Kui valid elektrisõiduki režiimi, suudab e:PHEV läbida elektritoitel heitevabalt 80 km. Kui aku saab tühjaks, alustab võimas 2-liitrine bensiinimootor elektrimootorile toite edastamist. Tõhusa jõuülekande kütusekulu on 0,8 liitrit 100 km kohta, samas kui kaalutud CO2 heitkogused algavad 18 grammist kilomeetri kohta (WLTP andmed).
Sujuv käsitsemine
Uus CR-V pakub vajalikku võimsust ja pöördemomenti nii linna- kui ka maaoludes. Valida saab nelja sõidurežiimi vahel: Sport, Normal, Econ ja Snow, mis muudavad sõiduki seadistust, et tagada teeoludest lähtudes optimaalsed sõiduomadused, veojõud ja tõhusus. Mäest laskumise juhtimise funktsioon aitab sõita ühtlase kiirusega aeglaselt allamäge, ilma et oleks vaja pidurdada.
Pistikhübriidil on lisaks ka pukseerimisrežiim, mis aitab hallata energiakasutust kuni 1500 kg kaaluva haagise vedamisel.
Pistikhübriidi laadimine
Pildil on Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance värvitoonis Canyon River Blue Metallic – ökonoomsuse ja heitme näitajad: (WLTP*) sõiduulatus 4,8–8,1 (l/100 km), CO₂ 110–183 (g/km).
Pildil on Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech värvitoonis Diamond Dust Pearl – ökonoomsuse ja heitme näitajad: (WLTP**) kaalutud kombineeritud väärtus 0,8 (l/100 km), CO₂ kaalutud väärtus 18,0 (g/km). Energiakulu kaalutud kombineeritud väärtus: 15,5 kWh / 100 km. Näitajad on saadud ELi reguleeritud laboratoorsete katsete tulemuste põhjal. Need on esitatud võrdluseesmärkidel ega pruugi kajastada reaalset sõidukogemust.
+ Võrdluseks antud näitlikud laadimisajad. Optimaalsetes tingimustes (nt kui temperatuur on ligikaudu 25 °C) on võimalik laadida sõiduki aku 0%-st 100%-ni 6,8-kilovatise alalisvoolulaadijaga ligikaudu 2,5 tunniga või 2,3-kilovatise koduse laadijaga ligikaudu 7,7 tunniga. Tegelikud laadimisajad olenevad mitmesugustest teguritest, muu hulgas laadimisseadme ja aku vanus, tüüp, laadimisvõimsus, seisukord ja temperatuur, algne laetuse tase ja keskkonnatingimused, nagu välistemperatuur kasutuskohas. Külma ilmaga ja kui aku temperatuur aktiveerib kaitsetehnoloogia, võib laadimisaeg pikeneda.